• Hoş geldiniz,

    Yeni bir iş ağı olan Endüstri Forum’a ÜCRETSİZ üye olarak değerli paylaşımlarınızı buradan da yaparsanız, akışta kaybolmaz ve sürekli okunur.

    Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

E

Profil mesajları Son etkinlikler Mesajlar Hakkında

  • Bir kullanıcı yerli ürün arıza yapınca genelde 2. şans vermez ve "Yerli değil mi?" diye küçük görür, ama Avrupa dan bir ürün arıza yapsa " servisine getirip yaptırayım"deriz. Hatta bu hayranlığımız o hale gelmiş ki , ülkemizde bir futbolcu gol atınca "Nasılda, Avrupa'i bir gol attı" deriz. Bu algıyı ülkemizde nasıl yıkarız? Neler yapmalıyız? Sizce, Toplumumuzun tüm katmanlarına ne tür görevler düşer ?
    Bir üründe, "Sürekli kalite" tüketici tarafından istenen en önemli beklentilerden biridir? Ülkemizde hizmet ve üretim sektöründe "sürekli kalite" yi nasıl yaygınlaştırıp çoğaltıp "memnun müşteriler", "pazarda tercih edilen ülkeler den" oluruz. Neler yapmalıyız.?
    Digitalleşme ( E.4.0) Bileşenleri nelerdir? Şirketler E.4.0 ı Hizmet sektörü ve Üretim sektöründe hangi hazırlıkların üzerine inşa edebilirler?
    1. IoT , 2. Bulut, 3. Büyük veri, 4. Artırılmış Gerçeklik, 5. Robotlar 6. Yapay Zeka, 7. Siber Güvenlik, 8. Similasyon.
    Yerli ve teknolojik ürün nedir, sınıflandırılması gerekirse
    1. Düşük
    2. Orta
    3. Orta -Yüksek
    4. Yüksek teknoloji
    Bu teknolojik ürünlere ülkemizde savunma , tarım, tıp, gıda, kimya, otomasyon, makine ve aksamları sektörlerve diğerleri ihtiyaç duymakta.
    Güncel örnek ; Covid '19 salgını solunum cihazı"yerli teknolojik ürün olarak tasarlanıp üretildi. Türkiye artık ben üretebiliyorum dedi.
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
Top