• Hoş geldiniz,

    Yeni bir iş ağı olan Endüstri Forum’a ÜCRETSİZ üye olarak değerli paylaşımlarınızı buradan da yaparsanız, akışta kaybolmaz ve sürekli okunur.

    Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Arama sonuçları

  1. Recep Akbayrak

    Bu sloganla olmaz...

    Bir iletişimci çıkıp da demiyor ki, "Kadına şiddete hayır söylemi yanlıştır, sorunu daha da derinleştirir" diye. Çünkü biz bu tip sloganları pazarlamada "örtülü önerme" olarak kullanıyor ve çok da iyi sonuçlar alıyoruz. - "Eşini sevmiyorsan bu yüzüğü ona alma" gibi söylemler yani. İşte...
  2. Recep Akbayrak

    Pazarlamanın Önemi

    Çok teşekkür ederim @Dr. Hüseyin Halıcı Bey
  3. Recep Akbayrak

    Esnek çalışmayı kalıcı hale getiriyoruz

    Yazınızı çok beğendim. Evet... "Zorlukla beraber bir kolaylık vardır."
  4. Recep Akbayrak

    Çalışanlar da mutsuz, işverenler de... Neden?

    Genelde bakış açısının farklılığından kaynaklanıyor. Çalışanlar emeğinin karşılığını alamadığını düşünüyor, şirketler de performans ve sonuçtan şikayet ediyor. Kimsenin fikrinin değişmeyeceğini öngördüğüm için, ben soruna değil çözüme odaklanacağım. Önce şirketler: - Şirketler kimlerle...
  5. Recep Akbayrak

    Nasıl iş bulurum?

    İlginiz için ben teşekkür ederim @Gns
  6. Recep Akbayrak

    Pandemi ev tasarımında hangi ihtiyaçları doğurdu?

    Hobi odası iyi bir fikir ama gizli bir girişi olsun lütfen. Bari burada rahatça çalışabileyim 🙂
  7. Recep Akbayrak

    Türkiye de Endüstri 4.0 ?

    Şirket yöneticilerine şirketlerinin dijital olgunluk seviyelerini sormak doğru bir veri vermeyecektir. - Diğer yandan dijitalleşme konusunda çözüm sunan tüm firmalar, potansiyel müşterilerine önce otomasyon seviyelerini ölçme hizmeti vermeli... - Bu yöntemle ilerlenir ve her şirketin mevcut...
  8. Recep Akbayrak

    Şirketler için ağ kurmak çok gerekli

    Şirketler için ağ kurmak çok gerekli. Bağ kurmaksa ondan daha da değerli. Evet, içerik üretmek de hayati önem taşıyor ama buraya kadarını hemen her şirket yapabiliyor zaten. Herkesin yaptığını yaparak farklılaşmak ve marka olmak mümkün değil. Rekabet yönetimi şart... Rakiplerinizden daha...
  9. Recep Akbayrak

    Ne kaybettiklerini bir bilselerdi

    Pazarlama ile ilgili yazdıklarıma, birçok #mühendislik şirketinin karar vericisi özeleştiri yaparak, "Pazarlamaya yeterli önemi vermediklerini" yorum olarak yazıyor. Pazarlamaya tamamen karşı olanlar da yok değil. Onların neden karşı olduğunu bilmiyorum, hiç söylemiyorlar. Sadece herşeye...
  10. Recep Akbayrak

    Pazarlamadan satmak daha pahallı bir yöntemdir

    Pazarlamadan satmak daha zor ve daha maliyetli bir yöntemdir. Potansiyel müşteride doğru kişiyi bulacaksın, seninle görüşmesine ikna edeceksin. Görüştün, ürününün ne kadar kaliteli olduğunu anlatacaksın. Anlattın, şimdi bunu kanıtlayacaksın. Bunu da yaptın ve kanıtladın diyelim, yine pek bir...
  11. Recep Akbayrak

    İş Elbiseleri ile Kurumsallık Nasıl Sağlanır?

    Hiç şüphe yok ki kurumsal kimliği en iyi yansıtan ürünler arasında iş elbiseleri çok önemli noktada. Ancak pazarlama iletişimine yeterli önemi vermeyen şirketler bu konuyu da görmezden geliyor malesef.
  12. Recep Akbayrak

    Potansiyel müşterileriniz ne istiyor?

    @Alirıza kayalı bey merhaba, Çok vizyoner bir açıdan ele aldınız konuyu, katkınız için çok teşekkür ederim. Ancak ben bahsettiğiniz konu, "Yeniden şirketlerin kendilerini gerçekleştirme aşamasına yolculuğa" devam edemeyeceklerini, artık oyunun kurallarının değiştiğini düşünüyorum. - Bu konuda...
  13. Recep Akbayrak

    Potansiyel müşterileriniz ne istiyor?

    Günümüzde ürünler birbirine çok benziyor. Aşırı farklılığı olan ürünler neredeyse yok gibi. Buna rağmen fiyat farkını da göze alarak bazı firmalar sektörün lideriyle çalışmayı tercih ediyor. Bazıları da henüz yeni kurulmuş firmayı bile denemeyi göze alıyor. Bu farklı tercihlerin birçok nedeni...
  14. Recep Akbayrak

    Pazarlama sadece satış yapmak için mi yapılır?

    Günümüzde neredeyse tüm pazarlama beklentisi satış yapmak üzerine kurulmaya başlandı. Bilinirliği artırmak, rekabette ortaya bir fark koymak ve fiyata dayalı rekabetten uzaklaşmak gibi kavramlar için pazarlama yapmak günbegün önemini yitiriyor. Peki iş nereye varacak? Bundan birkaç yıl...
  15. Recep Akbayrak

    WhatsApp’dan pazarlama yapılır mı?

    Webinar ve benzeri organizasyonların duyurulması noktasında etkisi olduğunu (dikkate alındığını) pek düşünmemiştim. Bilgi için teşekkür ederim @bkucukarslan
  16. Recep Akbayrak

    WhatsApp’dan pazarlama yapılır mı?

    @tambirticaret Evet, benim de gecenin bir yarısı Whatsapp'dan katır yüküyle satış yapmışlığım var :)) Şaka bir yana Whatsapp grupları artık hayatımız bir parçası ama ben her mesaja bakamaz oldum. - Sizde durum nedir, siz gruplarda yeterince aktif olabiliyor musunuz...
  17. Recep Akbayrak

    4 Milyon Siber Güvenlik Uzmanı Aranıyor...

    İşte bunu her yerde her fırsatta anlatmamız lazım. Başarı örnekleriyle, örgütsel davranışı tetikleyen markalarla desteklememiz lazım.
  18. Recep Akbayrak

    Yapmayın...

    Onur Bey Merhaba, Dijital pazarlamayı çok gizemli göstermenin kimseye bir yararı yok. - Böyle olunca müşterinin beklentisi çok yükseliyor ve işler daha da zorlaşıyor. - Hepimiz biliyoruz ki; "Dijital", pazarlamanın sadece bir ayağıdır. Evet, B2C için de en önemli ayağıdır. - Ben sadece B2B...
  19. Recep Akbayrak

    Yapmayın...

    Ben kendi deneyimlerimi anlattım. Bizim alanımız B2B. - Elbette sizin ürün grubunuza göre küçük denemelerle testler yapılması iyi olur. - Kaldı ki biz dijital pazarlamayı sürekli kullanıyoruz ama tek başına kullandığımızda sonuçlar istediğimiz gibi olmuyor. Eğer sizin de hedef kitleniz B2B ise...
Top