Recep Akbayrak
Tanınmış üye
Basit bir araştırma yapılsa ve "Cep telefonunuz çaldığında en çok hangi numaraları açmıyorsunuz?" diye sorulsa 0850 mutlaka en üstlerde çıkar.
Neden?
- Çünkü "Bana birşey satmaya çalışacaklar" algısı taşır.
Getir gibi tüm işi cep telefonuyla olan bir marka ısrarla bu numarayı kullanıyor. Üstelik, "Siparişinizi getiremiyoruz, paranızı 3-5 gün sonra geri vereceğiz." diyeceği çok önemli bir konuda.
Sorunun kendileri de farkında olmalı ki telefona cevap verilmeyince üst üste 3 kez aramak zorunda kalıyorlar.
Pazarlama sadece ürün satışı için yapılmaz (!) pazarlama bir algı yönetimi işidir ve bütünü yönetmek için de kullanılır. Çünkü algı her şeydir
Neden?
- Çünkü "Bana birşey satmaya çalışacaklar" algısı taşır.
Getir gibi tüm işi cep telefonuyla olan bir marka ısrarla bu numarayı kullanıyor. Üstelik, "Siparişinizi getiremiyoruz, paranızı 3-5 gün sonra geri vereceğiz." diyeceği çok önemli bir konuda.
Sorunun kendileri de farkında olmalı ki telefona cevap verilmeyince üst üste 3 kez aramak zorunda kalıyorlar.
Pazarlama sadece ürün satışı için yapılmaz (!) pazarlama bir algı yönetimi işidir ve bütünü yönetmek için de kullanılır. Çünkü algı her şeydir