Cafer YILDIZ
Aktif Üye
İngiliz moda psikologlarına göre sözsüz iletişimin en güçlü kaynağı "giyim" olarak tanımlanıyor.
İş elbiselerinin bizle ilgili birçok mesaj verdiğinin farkında mıyız? Herhangi bir tasarım yelek ve baret bize başarılı bir inşaat mühendisini mi hatırlatır yoksa güçlü bir demir ustasını mı? Kıyafetlerin sadece karşımızdakiler üzerinde değil giyen kişiler üzerinde de bazı etkileri vardır. İş elbiselerinde tercih edilen renklerin, kullanılan ürünlerin, kalite ve stillerin birer psikolojik etkisi vardır.
Görünmez kazalardan koruyan bu kıyafetleri markamızı yansıtan bir iletişim aracı olarak da görmeliyiz. Bu tercihleri alanında uzman kişilere bırakmak hem markanız için hem çalışanlarınız için önemli birer adım olacaktır.
Siz ne düşünüyorsunuz ?
İş elbiselerinin bizle ilgili birçok mesaj verdiğinin farkında mıyız? Herhangi bir tasarım yelek ve baret bize başarılı bir inşaat mühendisini mi hatırlatır yoksa güçlü bir demir ustasını mı? Kıyafetlerin sadece karşımızdakiler üzerinde değil giyen kişiler üzerinde de bazı etkileri vardır. İş elbiselerinde tercih edilen renklerin, kullanılan ürünlerin, kalite ve stillerin birer psikolojik etkisi vardır.
Görünmez kazalardan koruyan bu kıyafetleri markamızı yansıtan bir iletişim aracı olarak da görmeliyiz. Bu tercihleri alanında uzman kişilere bırakmak hem markanız için hem çalışanlarınız için önemli birer adım olacaktır.
Siz ne düşünüyorsunuz ?