• Hoş geldiniz,

    Yeni bir iş ağı olan Endüstri Forum’a ÜCRETSİZ üye olarak değerli paylaşımlarınızı buradan da yaparsanız, akışta kaybolmaz ve sürekli okunur.

    Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Yeni profil mesajları

If you are looking for a professional academic writer, then the best way to solve every issue is by exploring our website of Assignment Help services. I am an experienced academic writer and provide excellent academic writing services to all scholars in Ireland. I and my company are working on the student's project for many years.
Bir kullanıcı yerli ürün arıza yapınca genelde 2. şans vermez ve "Yerli değil mi?" diye küçük görür, ama Avrupa dan bir ürün arıza yapsa " servisine getirip yaptırayım"deriz. Hatta bu hayranlığımız o hale gelmiş ki , ülkemizde bir futbolcu gol atınca "Nasılda, Avrupa'i bir gol attı" deriz. Bu algıyı ülkemizde nasıl yıkarız? Neler yapmalıyız? Sizce, Toplumumuzun tüm katmanlarına ne tür görevler düşer ?
Bir üründe, "Sürekli kalite" tüketici tarafından istenen en önemli beklentilerden biridir? Ülkemizde hizmet ve üretim sektöründe "sürekli kalite" yi nasıl yaygınlaştırıp çoğaltıp "memnun müşteriler", "pazarda tercih edilen ülkeler den" oluruz. Neler yapmalıyız.?
Ovis Bilişim olarak , fansız endüstriyel bilgisayar, endüstriyel mobil bilgisayar, dayanıklı tablet, dokunmatik panel PC, modüler endüstriyel ekran çeşitleri ve digital signage çözümleri için gerekli olan tüm aksesuarlar ile birlikte kiosk tasarım ve üretim hizmeti sunmaktayız.
www.ovis.ist - 0212 951 0600
Digitalleşme ( E.4.0) Bileşenleri nelerdir? Şirketler E.4.0 ı Hizmet sektörü ve Üretim sektöründe hangi hazırlıkların üzerine inşa edebilirler?
1. IoT , 2. Bulut, 3. Büyük veri, 4. Artırılmış Gerçeklik, 5. Robotlar 6. Yapay Zeka, 7. Siber Güvenlik, 8. Similasyon.
Merhabalar, Dijitalleşme bir lüks değil bir zorunluluk halini almıştır. Sadece bu konu değil, yeni teknolojiler ve trendler şirketlerin var olmasında ve büyümesinde kritik öneme sahiptir. Bu sayede işler büyüyebilir ve istihdam artışı yaratılabilir.
Top