Recep Akbayrak
Tanınmış üye
Günümüzde ürünler birbirine çok benziyor. Aşırı farklılığı olan ürünler neredeyse yok gibi.
Buna rağmen fiyat farkını da göze alarak bazı firmalar sektörün lideriyle çalışmayı tercih ediyor. Bazıları da henüz yeni kurulmuş firmayı bile denemeyi göze alıyor.
Bu farklı tercihlerin birçok nedeni var elbette.
Ancak bu durumun en büyük nedeni,
- "İnsanlar kararlarını önce duygularıyla veriyor, sonra verdiği kararı mantığıyla destekliyor"
Yani aslında insan, önce kendi kendini ikna ediyor.
Sadece bu bilimsel gerçekten bile yola çıkarak, pazarlamayla neler yapılabileceğini hayal etmek zor değil.
Peki neden yeterince kullanamıyoruz bu pazarlama iletişiminin gücünü?
Hadi hepbirlikte beyin fırtınası yapalım
- Sizce neden olabilir?
Buna rağmen fiyat farkını da göze alarak bazı firmalar sektörün lideriyle çalışmayı tercih ediyor. Bazıları da henüz yeni kurulmuş firmayı bile denemeyi göze alıyor.
Bu farklı tercihlerin birçok nedeni var elbette.
Ancak bu durumun en büyük nedeni,
- "İnsanlar kararlarını önce duygularıyla veriyor, sonra verdiği kararı mantığıyla destekliyor"
Yani aslında insan, önce kendi kendini ikna ediyor.
Sadece bu bilimsel gerçekten bile yola çıkarak, pazarlamayla neler yapılabileceğini hayal etmek zor değil.
Peki neden yeterince kullanamıyoruz bu pazarlama iletişiminin gücünü?
Hadi hepbirlikte beyin fırtınası yapalım
- Sizce neden olabilir?