Kozan Demircan
Üye
YENİ MEDYA MARKA YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Kozan Demircan
Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi
Dijital Dönüşüm Mimarı
Upskilling Engineer
Vizyon okuryazarı ve kendi markanızı yaratın. Yeni medyada tanıtım yapmayı öğrenin. Halkla ilişkiler, tanıtım, reklam, pazarlama, marka yönetimi, kurumsal iletişim, eğlence sektörü ve sosyal etki projelerinde ilham veren başarı hikayeleri yaratın. Dijital platformlar, sosyal ağlar, TV ve basılı mecrada markanızı en etkili şekilde yönetin. Detaylar için [email protected] adresi veya linkedin profilim üzerinden iletişime geçiniz.
Kazanımlar
Markanızın sesini en iyi şekilde duyurmak için vizyon okuryazarı olun. Yeni medya ve dijital iletişim kanallarını tanıyın. Yüksek performanslı tanıtım, pazarlama, sosyal medya ve PR kampanyaları düzenleyin. Transmedya hikaye anlatıcılığı ile başarı hikayenizi yazın. Yeni medya ve basılı mecrada güçlü marka imajı oluşturun ve markanızı en etkili şekilde yönetin. Dijital pazarlamada hikaye anlatıcılığı kullanın.
Kimler katılmalı?
Pazarlama iletişimi ve dijital pazarlama yöneticileri, marka müdürleri, kurumsal iletişim yöneticileri, halkla ilişkiler uzmanları, içerik yöneticileri, girişimciler ve kendi markasını yaratmak isteyenler.
- Yeni medya iletişim kanalları nedir?
- Vizyon okuryazarlığı ve marka geliştirme
- Yeni medyada marka imajı oluşturma
- Yaratıcı fikirler ve başarı hikayeleri atölyesi
- Transmedya hikaye anlatıcılığı ve marka yönetimi
- Hedef kitleyi tanıma ve kullanıcı deneyimini yönetme
- Z, Y ve K kuşağı için dijital pazarlama iletişimi nasıl yapılır?
- Yeni medyada PR ve tanıtım kampanyaları
- Yeni medyada marka içeriği nasıl üretilir? (blog, sosyal ağlar, bültenler, spotfy vb.)