Burak Günsür
Yeni Üye
Burak Günsür
Schaeffler Türkiye
Satış Müdürü - Endüstri
"Yeni Normal"imiz aslında çoktan oluştu. 16 Mart tarihinden itibaren home-office çalışma düzeninde çalışmaktayız ve Mayıs ayında da böyle devam edeceğiz. Geçirdiğimiz bu dönemde "normal"de her gün rutin olarak yaptığımız
Örneğin yüz yüze yapılan müşteri ziyaretlerimizi ya da ofiste çalışma arkadaşlarımız ile kısa kahve molalarını özledik. Fakat bir yandan da ofisin "normal" temposunda ancak günler sonrasına planlanabilen toplantıların dijital platformlarda nasıl hızlı bir şekilde neticelendirilebildiğini de görmüş olduk. Ya da dijital pazarlama ve online eğitimlerin sandığımızdan daha önemli olduğunun farkına vardık. Trafikte geçirilen süreye acırdık ama hiç bu kadar derinden hissetmemiştik o vaktin değerini.
Hababam Sınıfı'nın Mahmut Hoca'sı demişti ya "Okul sadece dört yanı duvarla çevrili, tepesinde dam olan yer değildir. Okul her yerdir..." diye... Biz de bir satış organizasyonu için internet ve telefon olan her yerin aslında ofis olduğunu bir kez daha anladık bu dönemde.
Gelelim forum başlığındaki planlara. Bu dönemde gördük ki alternatif senaryolara göre bir B planı yapıp belli bir plana bağlı kalmak yetersiz kalıyor. Değişimin önemini hep dinledik eğitimlerde, seminerlerde. İş yaşamında yeni arkadaşlara değişim yönetiminin temellerini anlattık hep. Fakat değişim becerisinin bu kadar önemli olduğu bir dönem hiç birimiz yaşamamıştık. Bu nedenle belirli bir plan yapıp bunun takibini yapmak yerine her an mevcut iş planımızı revize edip verimli bir şekilde uygulayabilme refleksimizi geliştirdik.
Selamlar & Saygılar.
Schaeffler Türkiye
Satış Müdürü - Endüstri
"Yeni Normal"imiz aslında çoktan oluştu. 16 Mart tarihinden itibaren home-office çalışma düzeninde çalışmaktayız ve Mayıs ayında da böyle devam edeceğiz. Geçirdiğimiz bu dönemde "normal"de her gün rutin olarak yaptığımız
ve "normal"de kolayca yapabileceğimiz ama ihmal ettiğimiz
bazı şeylerin kıymetini anladık. Örneğin yüz yüze yapılan müşteri ziyaretlerimizi ya da ofiste çalışma arkadaşlarımız ile kısa kahve molalarını özledik. Fakat bir yandan da ofisin "normal" temposunda ancak günler sonrasına planlanabilen toplantıların dijital platformlarda nasıl hızlı bir şekilde neticelendirilebildiğini de görmüş olduk. Ya da dijital pazarlama ve online eğitimlerin sandığımızdan daha önemli olduğunun farkına vardık. Trafikte geçirilen süreye acırdık ama hiç bu kadar derinden hissetmemiştik o vaktin değerini.
Hababam Sınıfı'nın Mahmut Hoca'sı demişti ya "Okul sadece dört yanı duvarla çevrili, tepesinde dam olan yer değildir. Okul her yerdir..." diye... Biz de bir satış organizasyonu için internet ve telefon olan her yerin aslında ofis olduğunu bir kez daha anladık bu dönemde.
Ve bu şartlarda sektörümüzün önde gelen global üreticilerinden biri olarak müşterilerimize ve iş partnerlerimize daha fazla kulak verdik. "Yeni Normal" iş modellerimizi şekillendirirken nasıl daha fazla yanlarında olabiliriz bunun yollarını aradık. Bu dönemi karşılıklı güveni artırarak atlatmak için üzerimize düşenleri yaparak çalışmalarımıza devam ediyoruz
Gelelim forum başlığındaki planlara. Bu dönemde gördük ki alternatif senaryolara göre bir B planı yapıp belli bir plana bağlı kalmak yetersiz kalıyor. Değişimin önemini hep dinledik eğitimlerde, seminerlerde. İş yaşamında yeni arkadaşlara değişim yönetiminin temellerini anlattık hep. Fakat değişim becerisinin bu kadar önemli olduğu bir dönem hiç birimiz yaşamamıştık. Bu nedenle belirli bir plan yapıp bunun takibini yapmak yerine her an mevcut iş planımızı revize edip verimli bir şekilde uygulayabilme refleksimizi geliştirdik.
Bu dönemde bu refleksimize güvenerek, bu refleksimizi daha da geliştirerek devam edeceğiz.
"Ne en güçlü olan tür hayatta kalır, ne de en zeki olan... Değişime en çok adapte olabilendir hayatta kalan"
- Charles R. Darwin.
"Ne en güçlü olan tür hayatta kalır, ne de en zeki olan... Değişime en çok adapte olabilendir hayatta kalan"
- Charles R. Darwin.
Selamlar & Saygılar.