• Hoş geldiniz,

    Yeni bir iş ağı olan Endüstri Forum’a ÜCRETSİZ üye olarak değerli paylaşımlarınızı buradan da yaparsanız, akışta kaybolmaz ve sürekli okunur.

    Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Çalışan Sızı Hissetmezse Müşteri Sizi Duymaz Bile

Hiçbir zaman unutmayın, çalışanınız mutluysa muhattaplarınız da mutludur!

Her yıl yüzlerce belki de binlerce şirket kurulup veya ticaret hayatından çekiliyor. Bir şirketin gerektiği şekilde hızlı büyümesi için çalışanlarına gerekli değeri verip onlarda aidiyet duygusu oluşturması çok önemlidir.

İşverenler ya da kurum yetkilileri bu konuya ne kadar çok dikkat ederse o büyüklükte bir avantaj sağlamış olurlar.

Bu noktada herkes, kendi iş hayatından bir pay biçebilir. İster yönetici olun ister çalışan, iş ortamında gerekli huzur yoksa ilgili kurumun başarılı olması çok zordur.

2019 yılında yapılan bir araştırmaya göre, çalışanına değer veren en başarılı 25 şirket belirlenmiş ve bu noktada çalışanların kendini değerli hissettiği noktalar saptanmış.

Çalışanlar;
-Yetkin kişilerle çalışmaya
-Motivasyon aktivitelerine
-İlginç gözükse de dolu bir mutfağa
-Saatlerin esnekliğine
-Sağlıklı ve rahat bir ortama
-Çalışanın önemsenmesine
özellikle dikkat ediyorlar.

Bir çalışan a firmasında verimsiz b firmasından son derece faydalıy sa yukarridaki kriterlerin a firması tarafından yerinde getirildiğini/getirilmeye çalışıldığını söyleyebiliriz.

YGS Tekstil olarak biz de mümkün mertebe çalışanlarımızı dikkate almaya çalışıyoruz. Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz? Değerli yorumlarınız bizim için çok önemli
 

Ekler

Recep Akbayrak

Aktif Üye
Çalışanlar şirketlerin en önemli müşterilerinden farksızdır.

Nasıl ki memnun müşteri en büyük referanstır ve işlerin büyümesi için çok gereklidir, çalışanların da huzur ve mutlu bir şekilde çalışması aynı oranda gereklidir.

Hele bir de şirketlerde; çalışanlar, iş verenler ve müşteriler aynı oranda memnunsa, işte o şirketler çok doğru bir yolda demektir 🙂
 
Recep bey değerli yorumlarınız için teşekkürler

Bir şirket çalışanları ne kadar değer verirse o kadar gelişir ve büyür
Çoğu şirket için önce Müşteri diyor çalışanını pek önemsemiyor

Bizim için müşteri memnuniyeti neyse çalışan memluniyeti de o kadar değerli dir

Sağlıcakla kalın...
 
Top